NOV Nieuws

Noordwijk heeft primeur met nieuwe app 'when-o-where'

Vandaag wordt het startsein gegeven voor een nieuw Noordwijks initiatief. Met de 'when-o-where' app kun je actuele acties van jouw onderneming online zichtbaar maken.

 

Introductie

Consumenten willen steeds meer lokaal spenderen. Termen als ‘Support your locals’ en ‘Red de horeca’ zijn hier actuele voorbeelden van. Maar hoe weet de consument wat er allemaal om hem heen gebeurt?

 

Daarom bieden wij When-o-where. Hiermee kun je jouw bedrijf op elk moment online zichtbaar maken met actueel aanbod. Ga naar de website portal.whenowhere.com en registreer. Binnen 5 minuten kunt je al genieten van extra klandizie.

 

Om te zien hoe je aanbod er in het echt uitziet download je de Whenowhere mobiele applicatie via de App store of Google Play.

 

Uiteraard zorgen wij ervoor dat er genoeg consumenten zijn die op het aanbod afkomen. Dat doen wij middels de campagne ‘Last Minutes Lokaal’. Hierbij zullen wij gebruik maken van 100 driehoeksborden in de Gemeente Noordwijk en zullen wij zorgen voor genoeg promotiemogelijkheden in uw eigen zaak dmv flyers.

 

Naast dit alles werken wij samen met een online marketingbureau om te garanderen dat er genoeg App downloads en gebruik zal plaatsvinden.

 

Op maandag 26 oktober om 16.30 uur is het persmoment waarbij de Noordwijkse wethouder Roberto ter Hark, van onder andere economie, het startsein zal geven.

 

Overige stakeholders en ambassadeurs van dit project zijn Stephan Stokkermans (voorzitter KHN), Dave Vegt (Horesca Horecavo) en Noordwijk Marketing. Tevens willen wij hierbij een oproep doen aan alle belangenbehartigers en ondernemers om mee te doen aan dit initiatief. Alleen samen kunnen wij aantrekkelijk aanbod aanbieden aan de lokale consument.“Noordwijk Innoveert Nederland de crisis uit”.

 

Voor meer informatie ga naar www.whenowhere.com en plan alvast je acties in voor de officiële start op dinsdagochtend 27 oktober om 10.00 uur.

 

*In de bijlage vind je de designs voor de ‘Last Minutes Lokaal’ campagne en een paar voorbeelden om aan te geven hoe het platform kan worden ingezet.


Uitleg

Jij hebt als ondernemer vanaf nu de mogelijkheid om direct, simpel en voordelig jouw doelgroep te bereiken. Voor nog geen € 1,- voorzie jij de omgeving van exclusief aanbod.

Stap 1: koop je credits.

Stap 2: plaats je creatieve aanbod.

bepaal wat jij wilt aanbieden

bepaal het tijdsbestek waarin jouw aanbod actief is

 

Spelregels

Het aanbod is instelbaar voor maximaal 2 uur

Maximaal 1 actieve aanbieding per tijdsblok

Aanbod kan na akkoord niet meer worden aangepast

Het aanbod kan zowel ingepland (1 maand vooruit), als gestopt worden

Bij het stoppen van aanbod dat nog niet gestart is, krijgt jij jouw credit(s) terug

De consument maakt aanspraak op het aanbod door gebruik te maken van het *CODEWOORD: “WHENOWHERE“.

Voorbeeld consument;

Reservering: ik wil graag het “Whenowhere“ aanbod reserveren.

In jouw onderneming: ik kom voor het “Whenowhere“ aanbod.

Het platform is vrijblijvend, geen commissies of vouchers.

Stap3: Bekijk je aanbod in de app. Het aanbod is actief en zichtbaar voor de consument vanaf het moment dat jouw tijdsblok ingaat. De applicatie kun je downloaden via de Google Playstore (Android) of Apple Appstore (IOS).

Voor meer informatie kijk op www.whenowhere.com of mocht je nog aanvullende vragen hebben, neem dan contact met ons op via; info@whenowhere.com.


 


Bron: De Telegraaf | Financieel | 26 oktober 2020 | Door Pieter van Erven Dorens

Noordwijk heeft primeur!

NIEUWE APP MOET LOKALE WINKELIER VOORUIT HELPEN

AMSTERDAM - Noordwijk krijgt maandag de primeur van de mobiele app When-o-where waarmee winkeliers, restauranthouders en andere lokale ondernemers hun koopjes of ’last minutes’ kunnen doorgeven aan klanten. Tegen €1 euro per melding.

 

„Denk aan een bakker die ’s middags nog tien broden over heeft en ze aanbiedt met korting. Of iemand die een evenement nog even onder de aandacht wil brengen”, geeft mede-initiatiefnemer Jasper van Tintelen als voorbeelden.

 

„Denk aan een bakker die ’s middags nog tien broden over heeft en ze aanbiedt met korting. Of iemand die een evenement nog even onder de aandacht wil brengen”, geeft mede-initiatiefnemer Jasper van Tintelen als voorbeelden.

 

Waarom eerst Noordwijk? „We moeten ergens beginnen. Het is een ondernemend dorp en we kennen het goed”, zegt Van Tintelen, zelf een Noordwijker. Zijn vader Dick is eigenaar van het internationale farmabedrijf Novum Pharma. Zoon Jasper is verantwoordelijk voor de handel met het Midden-Oosten en China. Met de start-up Novum Technology hebben Van Tintelen en zakenpartner Gert-Jan Parleviet de nieuwe app gelanceerd.

 

Van Tintelen zegt dat de plannen voor de app al langer op tafel lagen. „Dit speelt al een tijd in de samenleving, hoe de winkelstraat van de toekomst eruit gaan zien. De diversiteit verdwijnt een beetje. Wij zagen dat het lastig was voor ondernemers om hun klanten te bereiken.” Hij verzekert dat de winkelier niet door When-o-where financieel geplukt gaat worden, zoals Facebook en Google dat doen. „We vragen €1 voor een bericht dat er twee uur op staat. We vragen geen commissie of een andere fee.”